شماره رکورد :
6991
ردة اصلي :
HF
شماره :
5415/1255
شمارة کاتر :
/الف7د2
تاريخ :
1400
پديد آور :
آكر , Aaker ديويد ا. , , David A.
تولد/وفات :
1938 - م
عنوان :
داستان هايي براي برندسازي
شرح پديد آور :
نويسنده ديويد آكر
اطلاعات نشر :
تهران سيته 1400
سال نشر :
1400
مشخصات ظاهري :
[2]، 200 ص مصور 5/14×5/21 س م
فروست :
سيته ؛ 106. , ؛ 106.
يادداشت :
عنوان اصلي: Creating signature stories : strategic messaging that persuades, energizes and inspires,2018 , كتاب حاضر نخستين بار با عنوان" چگونه برند خود را با داستان پردازي متمايز كنيم: پيام رساني استراتژيك كه ترغيب كننده، انرژي بخش و الهام بخش است " با ترجمه حسين علي سلطان و مهرزاد كاري توسط اديبان روز در سال 1399 فيپا گرفته است
موضوع :
برندسازي (بازاريابي) , Branding (Marketing) , كسب و كار ارتباط , Business communication , مصرف كنندگان روان شناسي , Consumers Psychology , بازاريابي , Marketing , سازمان تحقيق , Organization Research , اقناع (روان شناسي) , Persuasion (Psychology)
موضوع - جزئيات :
شناسه هاي افزوده :
چگونه برند خود را با داستان پردازي متمايز كنيم: پيام رساني استراتژيك كه ترغيب كننده ، انرژي بخش و الهام بخش است , پ 730 بنانج حسن 1353 -
فهرست نويسي :
مريم محمدپور
واردكنندة اطلاعات :
مريم محمدپور
تاريخ ورود اطلاعات :
1402/02/11
عناوين ديگر :
چگونه برند خود را با داستان پردازي متمايز كنيم: پيام رساني استراتژيك كه ترغيب كننده ، انرژي بخش و الهام بخش است
مترجم :
مترجم حسن بنانج , ؛ ويراستار نورا موسوي نيا
لينک به اين مدرک :

بازگشت