شرح پديد آور :
/ نويسنده نير ايال، با همكاري رايان هوور
اطلاعات نشر :
تهران : آريانا قلم
مشخصات ظاهري :
۲۱۵ ص. : مصور (رنگي) ؛ ۵/۱۴×۵/۲۱ س م
يادداشت :
عنوان اصلي: Hooked: how to build habit-forming products, 2014. , كتاب حاضر نخستين بار تحت عنوان "قلاب: (چگونه مشتريان را به محصولاتمان وفادار كنيم؟)" با ترجمه علي شه شناس توسط انتشارات هورمزد در سال ۱۳۹۵ منتشر شده است
موضوع :
فراورده هاي جديد , New products , مصرف كنندگان -- رفتار , Consumer behavior , مصرف كنندگان -- سليقه ها , Consumers' preferences
شناسه هاي افزوده :
قلاب: (چگونه مشتريان را به محصولاتمان وفادار كنيم؟). , چگونه محصولي بسازيم كه مخاطب را شبانه روز درگير كند , پ هوور ، رايان , پ Hoover , Ryan , پ ، مترجم قدوسي نژاد ، سعيد ، ۱۳۶۷ -
فهرست نويسي :
مريم محمدپور
واردكنندة اطلاعات :
مريم محمدپور
تاريخ ورود اطلاعات :
۱۳۹۸/۲/۱۶
عناوين ديگر :
قلاب: (چگونه مشتريان را به محصولاتمان وفادار كنيم؟). , چگونه محصولي بسازيم كه مخاطب را شبانه روز درگير كند.
مترجم :
؛ مترجم سعيد قدوسي نژاد