توصيفگر :
مراكز خريد,بازار,مطالعات اقتصادي ,قدرت خريد,فروشگاه ,درآمد,هزينه سرانه ,مايحتاج روزانه ,غير روزمره ,پتانسيل فروش ,سهم ,رقابت ,مشتريان ,خريداران
چكيده :
"امروزه تقريبا كليه مناطق اصلي تجاري، شناخته شده و با احداث ابنيه وابسته به مراكز خريد، يا امكاني مشابه آنها، سرويس دهي مي شوند. در نتيجه ، احداث كنندگان مراكز خريد بايد تمامي امكانات منطقه تجاري را براي برنامه ريزي و ساخت مراكزي كه بتوانند بطور موثري با پروژه هاي موجود رقابت نمايند و يا مكمل آنها باشند، درك نموده و بفهمند"