عنوان :
جايگاه سازي مجدد: بازاريابي در عصر رقابت، تغيير و بحران
شرح پديد آور :
/جك تراوت، استيو ريوكين ؛ مترجمين ابوالفضل قلايي، ارمغان هوده شناس
يادداشت :
عنوان اصلي: Repositioning : marketing in an era of competition, change, and crisis, 2010 , كتاب حاضر قبلا تحت عنوان "بازسازي جايگاه برند: بازاريابي در عصري از رقابت، دگرگوني و بحران" با ترجمه منيژه شيخ جوادي ( بهزاد) توسط سيته در سال 1391 فيپا گرفته است
موضوع :
آگهي هاي تبليغاتي , رقابت , برنامه ريزي راهبردي , بازاريابي
شناسه هاي افزوده :
پ ريوكين ، استيو , پ Rivkin , Steve , پ قلايي ، ابوالفضل ، 1364 - ، مترجم , پ هوده شناس ، ارمغان ، 1368 - ، مترجم
واردكنندة اطلاعات :
محمدپور
تاريخ ورود اطلاعات :
1393/4/24