عنوان :
مصرف كننده ي غيرقابل كنترل
شرح پديد آور :
/ مولفان يانيش گابريل، تيم لانگ
اطلاعات نشر :
تهران : انتشارات بازاريابي
مشخصات ظاهري :
۳۹۵ ص. : نمودار
فروست :
بازاريابي ؛ ۱۰۷. , ؛ ۱۰۷.
يادداشت :
عنوان اصلي: The unmanageable consumer, 2nd ed, 2015
موضوع :
مصرف كنندگان , Consumers , مصرف , Consumption (Economics) , مصرف كنندگان -- رفتار , Consumer behavior
شناسه هاي افزوده :
پ لانگ ، تيم , پ Lang , Tim , پ ، مترجم چيت ساز ، شهرزاد ، ۱۳۶۰ - , پ ، مترجم سعيدي ، حميد ، ۱۳۵۴ - , پ ، مقدمه نويس درگي ، پرويز ، ۱۳۴۵ - , پ ، ويراستار آخوندي ، احمد ، ۱۳۴۱ - , پ ، ويراستار جاويد مويد ، محسن ، ۱۳۶۱ -
فهرست نويسي :
مريم محمدپور
واردكنندة اطلاعات :
مريم محمدپور
تاريخ ورود اطلاعات :
۱۳۹۷/۳/۲۷
مترجم :
؛ مترجمان شهرزاد چيت ساز، حميد سعيدي , ؛ با پيشگفتاري از پرويز درگي
ويرايشگر :
؛ ويراستاران احمد آخوندي، محسن جاويد مويد